środa, 3 sierpnia 2016

Witam

Na tym jakże epickim blogu będą pojawiały się rozdziały wymyślonej przeze mnie historii. O czym będzie ta historia? Postanowiłem wsadzić postaci z pewnej francuskiej kreskówki do ponurych i niebezpiecznych tunelów moskiewskiego metra. Innymi słowy połączyłem serial "Kod Lyoko" z serią "Uniwersum Metro 2033". Dlaczego? Bo mogę.

Co z tego wyjdzie? Nie mam pojęcia.
Jak często będą pojawiać się rozdziały? Nie mam pojęcia. Jestem leniwy, więc równie dobrze może to się skończyć na pierwszym wpisie. Ale jest też szansa, że dociągnę to do epilogu.

Uwaga 1
Postaci z "Kod Lyoko" będą trochę zmienione względem oryginału. Życie po wojnie atomowej jest inne niż w szkole z internatem niedaleko Paryża.

Uwaga 2
Będę musiał trochę pozmieniać niektóre realia metra, bo z normalnymi to by nie miało sensu. W oryginale taki piętnastolatek (a i tak planuję im dodać kilka lat) za dużych możliwości ruszania się ze swojej stacji by nie posiadał.

To chyba na razie wszystko...

A, jeszcze jedno. Rozdziały będą pojawiały się również na stronach:
- "Kod Lyoko Powrót Xany - przygoda dopiero się zaczyna!",
- "Metro 2033"

I jeszcze coś. Imperialny Imperator i Miko Medi to ta sama osoba. Po prostu postanowiłem sobie zmienić nick, ale na stronach, na których rejestrowałem się dosyć dawno ten stary (Miko Medi) jeszcze występuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz